Prolog

Witaj na moim blogu konkursowym.

Kilka słów o mnie:
Absolwent Politechniki Gdańskiej, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska. Po 10 miesiącach samodzielnej nauki w domu, w lutym 2017, rozpocząłem prace jako Associate Software Engineer. Moja ulubiona technologia to Java. Do tej pory Javy używałem głownie do rozwiązywania zadań z algorytmów. W pracy zawodowej będę wykorzystywał kilka technologii, których jeszcze nie znam i pomyślałem, że wykonanie jakiegoś projektu z ich zastosowaniem to dobry sposób żeby się z nimi zapoznać.

W części wpisów dotyczących projektów będę umieszczał wpisy dotyczące moich przemyśleń, wniosków oraz rozwiązań zastosowanych w projekcie.

W drugiej części bloga chciałbym opowiedzieć Ci o mojej nauce – od pierwszego w życiu HelloWorld do momentu podjęcia pierwszej pracy.

Zapraszam!

Leave a Reply

