Dżem, powidło, marmolada – czyli konfitura

Dziś chciałbym zaprosić Cię do obejrzenia ciekawej prezentacji dla juniorów pt. “Junior szuka pracy, jak znaleźć tę dobrą?”, która miała miejsce podczas ubiegłorocznej konferencji Confitura’16. Podczas jednego z wykładów Tomasz Borek opowiedział o tym jak wygląda rekrutacja do akademii dla programistów w jego firmie.

Była to pierwsza duża konferencja na której byłem i jako ktoś patrzył na to jeszcze z zewnątrz przyznaję, że robiła wrażenie 🙂

3 thoughts on “Dżem, powidło, marmolada – czyli konfitura

    • cześć, dzięki za komentarz:)!
      Jako ktoś z zewnątrz miałem bardziej na myśli ze nie pracowałem jeszcze wtedy jako dev (pracowałem w zupełnie innej branży i nie byłem przyzwyczajony do standardów it :)), nie znalem za bardzo nikogo i w sumie to było moje pierwsze spotkanie z jaką kolwiek konferencją.
      Nie pracowałem niestety przy jej organizacji ale jeśli kiedyś pojawi się taka szansa to kto wie 🙂

      Like

  1. Nagranie super. Dużo wnosi. No i co mnie przeraziło, że trwa prawie godzinę, ale gdy zaczęłam oglądać to nawet nie wiem kiedy minęła. Wciąga bardzo. Z pewnością dało mi to spojrzenie na pewne sprawy, których wcześniej nie rozumiałam.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

